سواحل ازمیر - منطقه چشمه

آبهای پاک دریای اژه در انتظار شماست!
ازمیر در مجموع 629 کیلومتر خط ساحلی دارد! علاوه بر آن ازمیر دارای اقلیمی است که امکان شنا را در بیشتر سال فراهم می کند ، از این رو ازمیر به یکی از مهمترین مناطق گردشگری دریایی در ترکیه تبدیل می شود. در میان سواحل ازمیر ، 49 مورد که پرچم آبی به آنها اعطا می شود ، در انتظار بازدید کنندگانی است که مایلند از شن ، دریا و خورشید لذت ببرند.

سواحل چشمه

وقتیکه که نوبت به لذت بردن از دریا می رسد ،چشمه یکی از محبوب ترین مقصدها در ازمیر است. شبه جزیره چشمه دارای یک ساحل 29 کیلومتری به همراه یک دریا تمیز ، خورشید ، ماسه های ریز و آبهای شفابخش گوگردی است که در دریا حباب می کنند. محبوب ترین سواحل زیبا و بهشتی چشمه به شرح زیر است:
EFESizmir

ساحل آیا یورگی بی -- Aya Yorgi Bay

خلیج Aya Yorgi که به لطف دریای فیروزه ای که دارد شبیه به یک استخر است ، یکی از محبوب ترین خلیج های چشمه است. این دریا در مقایسه با مناطق دیگر دارای دریای گرمتر و شورتر است. بازدید کنندگان می توانند در طول روز از دریا لذت ببرند و بعد از آن در کلابهای ساحلی که تا اواخر شب باز هستند تفریح کنند.
Address: Sakarya, 35930 Çeşme, İzmir
جاده لیمان افس ازمیر

ساحل تکه بی -- Tekke Bay Beach

همچنین به عنوان W Beach شناخته شده است ، خلیج Tekke یکی از سواحل محبوب با ماسه های طلایی و دریا تمیز است.

Address: 16 Eylül Mahallesi, 3052 Sk 61/A, 35930 Çeşme, İzmir

ساحل الماس -- Pırlanta (Diamond) Beach

این ساحل مخصوصاً برای بادبادک مناسب است. یکی از بزرگترین دلایلی که از چشمه به عنوان پایتخت گشت و گذار یاد می شود این ساحل است. همانطور که از نام آن پیداست ، شن و ماسه و دریا ساحل نیز بی نظیر و با ارزش هستند.

Adress: Çiftlikköy Mah. Pırlanta Plajı, 35930 Çeşme, İzmir

ساحل شن طلایی -- Altınkum Beach

Altınkum ساحل است که با جزایر گرمسیری همگام است. این ساحل محبوب نام خود را از شن های طلایی خود می گیرد. بسیاری از کلوپ ها و کافه ها در این ساحل وجود دارند که کاملاً حرفه ای به بازدید کنندگان آن سرویس می دهند.
Address: Şehit Mehmet, Altınkum Mevkii, 35930 Çeşme, İzmir

ساحل پیاده نظام آلاچاتی -- Alaçatı Piyade Bay

برای افرادی که دوست دارند در آب های خنک شنا کنند ، Alaçatı Piyade Bay منطقه ای است که باد ندارد و ماسه های درخشان دارد. در این خلیج مانند بهشت ، بازدید کنندگان می توانند صبح ها از ورزش های آبی لذت ببرند و شبها در انواع برنامه های سرگرم کننده شرکت کنند.
Address: Alaçatı, 35930 Çeşme, İzmir 

ساحل چارک -- Çark Beach

چارک در جنوب مشهورترین مناطق گشت و گذار در آلاچاتی قرار دارد و سرگرمی های بدون توقف را با کلابهای ساحلی خود ارائه می دهد.
Address: Uğur Mumcu Cd. 16/a, 35930 Alaçatı, Çeşme, İzmir

ساحل ایلیجا -- Ilıca Beach

آب گرم در دریا ساحل الیجا و سایر سواحل اطراف این منطقه را به یک استخر عظیم گرمایی تبدیل کرده است. الیجا به لطف ساحل وسیع و ماسه های سفید ، تعطیلات شبیه رویا را وعده می دهد.
Address: Ilıca Public Beach, Ilıca, 35930, Çeşme, İzmir
ılıcabeach

ساحل پاشا لیمانس یا گرند هاربور -- Grand Harbor (Paşa Limanı) Beach

ساحل پاشا لیمانی با دریای تمیز و آرام و گرم خود ، تعطیلات فراتر از انتظارات را ارائه می دهد.
Address: Paşalimanı, 35930, Çeşme, İzmir

منطقه بندر آلاچاتی -- Alaçatı Port Area

یکی از مکان های مطلوب برای استفاده از باد و دریا به منظور windsurfing ، منطقه بندر آلاچاتی است. به علاوه ، دریا به اندازه کافی کم عمق است که کودکان بتوانند با خیال راحت شنا کنند.
Address: Liman Mevkii, Alaçatı, 35950 Çeşme, İzmir
alaçatıport

ساحل کجاکاری -- Kocakarı Beach

اگر شما آرامش را ترجیح می دهید آرامش در دالیان واقع شده است ، ساحل کجاکاری مکانی برای رفتن است. این ساحل درست در ورودی محله دالیان است که به دلیل رستوران های ماهیگیری و غذاهای دریایی مشهور است.
Address: Üniversite Mh., 35930 Dalyan / Çeşme/Çeşme/İzmir
kocakarıbeach

ساحل بویالیک -- Boyalık Bay

این خلیج با دارا بودن ویژگی های ساحل الیزا ، یکی از مناطق گردشگری در چشمه است که خیلی سریع توسعه پیدا کرده است. آب و هوای گرم و دریای کم عمق باعث می شود که بویالیک یک مکان عالی برای خانواده های دارای فرزند باشد.
Address: Boyalık, 35930 Çeşme, İzmir

ساحل سکیزلی -- Sakızlıkoy (Sakızlı Bay)

سکیزلی کوی به عنوان مروارید دالیان توصیف شده است ، به دلیل داشتن دریای گرم و آرامشگاهی که بوی گیاهان آن شدید است. علاقه مندان به ورزش نیز این منطقه را دوست دارند زیرا میادین والیبال و فوتبال در کنار آن قرار دارند.
Address: Dalyanköy, 35930, Çeşme, İzmir

ساحل دلیکلی کوی -- Deliklikoy (Delikli Bay)

باور کردن اینکه خلیج با این سکوت را می توان در مرزهای آلاچاتی یافت ، واقعاً دشوار است. تنها راه رسیدن به دلیکلی کوی ، جایی که هیچ امکاناتی یا گزینه حمل و نقل عمومی وجود ندارد ، با وسیله نقلیه خود شما است.
Address: Ovacık, 35930, Çeşme, İzmir

چاپ   ایمیل